WELKOM

Wie ben ik?

Mijn naam is Petra van Ingen en ik ben een proactieve, doortastende en resultaatgerichte management & business support professional met een zeer goed gevoel voor dienstverlening en passie voor mijn vak. Een enthousiaste, harde werker die met 25 jaar werkervaring de kneepjes van het vak kent en zaken graag op een positieve manier benadert.

 

Wat doe ik graag?

Ik ontzorg anderen graag, breng structuur aan in de chaos en doe waar ik goed in ben, zodat anderen zich kunnen focussen op hun core business. Ik help je graag slimmer werken, waardoor jij kosten bespaart en meer tijd krijgt voor jouw passie.

 

Samenwerken

Als tijdelijke collega ben ik een sensitief mensenmens; betrokken zowel bij mijn werk als bij de mensen waarmee ik samenwerk. De aard van mijn werk vereist een grote mate van zelfstandigheid die ik combineer met de vaardigheid van teamspeler, waarmee ik de medewerking bij in- en externe partijen weet te realiseren.

 

Brede kennis

Ik ben een goede sparringpartner op het gebied van ICT (Office365 | SharePoint), HR, Contractmanagement, Projectadministratie, Office- en Facility management en het organiseren van events.

 

Ervaring

Mijn werkervaring vind je terug in mijn profiel op LinkedIn.

Ontvang je mijn CV liever per e-mail? Laat dan hier je gegevens achter, dan stuur ik deze zo snel mogelijk toe.

 

Mijn passies:
Verbinden | Structuur aanbrengen | Kennis delen is groeien

Bewaren

WIL JE MEER WETEN OVER MIJN DIENSTEN?

LEES MEER

Bewaren

Bewaren